Často se ptáte

Připravili jsme pro Vás seznam nejčastějších dotazů našich zákazníků. Pokud neradi voláte, nemáte čas a potřebujete zjistit něco ohledně objednání zboží, dopravyvrácení zboží nebo o nás, jste tady správně! 

Pokud potřebujete něco rychle vyřešit, může kontaktovat příslušného kolegu na jeho telefonním čísle: 

Najít kontakt

FAQ

Základní informace

Milpe.cz je internetový obchod, jak funguje objednání zboží? 

Jsme internetový obchod s hlavní pobočkou v Ostravě a výdejním místě Brno- Blučina. Vybrané zboží stačí vybrat do košíku, vybrat z nabídky přepravu a způsob platby a objednávku odeslat. Každá objednávka je kontrolována! Nemusíte se tak bát, že Vám k montáži bude něco chybět. Z centrálního skladu Vám vyexpedujeme veškeré skladové zboží do 24 hodin od objednání. Výjimkou jsou nadrozměrné objednávky, které zavážíme naším vozem. 

Kde zjistím potřebné informace o produktech, které prodáváte?

V každém produktu nabízíme velké množství informací včetně technických listů a montážních návodu. Stačí u produktu kliknout na "Více informací" nebo myší scrollovat dolů pro podrobnější informace. Pokud zde není informace, kterou hledáte a potřebujete, využijte náš chat v pravém dolním rohu. Příslušný technik Vám dodá podrobnější informace. 

Jak jsou ochráněny moje osobní údaje?

Samozřejmě, tohle je velmi důležitá věc. Proč po Vás vyžadujeme telefonní číslo a další informace a jak s nimi nakládáme? Veškeré informace, které nám poskytnete, slouží pouze pro fakturaci, konzultaci objednávky v případě nejasností a přepravu. Informace tak předáváme pouze přepravcům, aby Vám mohli zboží doručit. U nás jsou údaje chráněny dle GDPR. 

Podmínky ochrany osobních údajů

Proč najdu zboží na stránkách výrobce dražší než na e-shopu Milpe.cz?

Tuto otázku jsme Vám zodpověděli podrobněji v našem článku u nás na blogu. Ve zkratce se jedná o obchodní politiku výrobců stavebních materiálů, kteří sami nejsou distributoři pro koncové zákazníky nebo nezvládnou celý trh obsloužit  vlastní logistikou. Pro nás, jako certifikovaného prodejce, je zde příležitost nakoupit zboží výhodněji a nabídnout ho výhodněji i pro Vás. 

Před nákupem

Jak mohu zaplatit svoji objednávku? Máte minimální hodnotu objednávky?

U nás si můžete vybrat opravdu cokoliv bez omezení minimální hodnoty. Po vložení do košíku se Vám objeví výběr způsobů platby, které jsou pro Vaši objednávku. Standardně máme na výběr tyto: 

  • Dobírka- přepravci i našemu řidiči lze platit v hotovosti nebo kartou. Při větších částkách preferujeme hotovost nebo kontaktovat naše obchodní oddělení
  • Online platební kartou- po odeslání objednávky budete automaticky přesměrováni na portál Comgate, kde je možné uhradit přes platební kartu, GooglePay nebo ApplePay
  • Bankovním převodem- pod odeslání objednávky Vám přijdou do emailu platební údaje i QR platba, kde je možné uhradit. Potvrzení o přijetí platby Vám také přijde na email.
  • Hotově nebo kartou na výdejním místě- v Ostravě i v Blučině je možné platit oběma způsoby při vyzvednutí objednávky

Pro firmy nemáme standardně možnost odebírat zboží na fakturu se splatností, pouze po uzavření rámcové spolupráce. Pokud máte o toto zájem, kontaktujte našeho obchodního zástupce p. Kubečku. 

Jaké dopravy nabízíte? Je vážně nejlepší Vaše doprava? Co když na zboží spěchám?

Na komfortu přepravy si zakládáme, proto je jedním z největších benefitů pro Vás. Naši řidiči denně rozvážejí objednávky převážně střešních oken, půdních schodů po celé ČR. Naše doprava má tyto hlavní výhody: 

  • o termínu a času doručení víte minimálně den dopředu po telefonické hovoru od našeho logistika
  • v emailu dostanete telefonní číslo na příslušného řidiče pro všechny případy
  • náš sortiment známe a nakládáme do aut denně, proto Vám téměř jistě přijede bez poškození
  • řidiči je možné platit hotově a kartou
  • v případě, že se s řidičem domluvíte, dokáže Vám zboží z auta doručit až před dům nebo vchod, v případě že zboží potřebujete vynést, za drobnou částku na kávu Vám určitě ochotně pomůže

Přehledný přehled všech přeprav

Pokud na objednávku opravdu spěcháte a včera už bylo pozdě, můžete vybrat dopravu přepravní společností. Naši pracovníci na skladech ví, jak přesně zabalit zboží, aby Vám dorazilo v pořádku. I tak je potřeba zboží po převzetí důkladně zkontrolovat a rozbalit, abychom zamezili nepříjemnostem. 

Jak mohu sledovat svoji objednávku? Můžu ji stornovat?

Pokud jste u nás registrovaný zákazník, stačí se prokliknout do Vašeho účtu a zjistit stav objednávky. Druhým způsobem i pro neregistrované zákazníky je chat v pravém dolní rohu. Po kliknutí na "Dotazy ohledně objednávky" a výběru "Zjistit stav objednávky" stačí zadat email nebo číslo objednávky a vyjede Vám, v jaké stavu se vaše objednávka nachází. Rychle a jednoduše tak víte, jak je na tom. 

Stornovat objednávku je vždy nepříjemné, pokud se již na ni nějakou dobu pracuje. Pokud jste objednali chybně nebo již zboží nepotřebujete, kontaktujte nás, prosím, co nejrychleji.

Mohu si pro vybrané zboží přijet rovnou na pobočku (nebo výdejní místo), když svítí skladem? 

Ano, ale objednání přes e-shop doporučujeme. Proč? Jsme dodavatel nejen pro e-shop Milpe.cz, ale také pro partnerské e-shopy a máme také velkoobchod. Proto se může stát, že skladové zboží se v ten den vyprodá nebo naloží pro velkoobchodní zákazníky a nebude pro Vás k dispozici. 

V případě, že zboží objednáte přes e-shop, systém Vám ho zarezervuje a přijde Vám potvrzovací email, že máte zboží připraveno na pobočce. 

Po nákupu

Jaká je záruka na dodávané zboží? Co když přijede zboží poškozené?

Za zákona je standardní záruka 2 roky. My jsme ale prodejci stavebních materiálů, takže se předpokládá, že nestavíte pouze na 2 roky. V každém produktu je tak uvedeno (případně u výrobce), jaká je přesně záruka na dodávané zboží. Např. na střešní okna VELUX máte 5 let záruku, v případě použití zatepleného lemování je prodloužena na 10 let. 10 let standardně dává také výrobce DAKEA a Rooflite, u prémiových výrobků dokonce 20 let. 

Máte k dispozici náhradní díly k Vašim produktům?

Ulomil se Vám háček u rolety? Zlomila tyč k půdním schodům? Praskla klika u střešního okna? To vše dokážeme vyřešit! U většiny produktů Vám záruční a pozáruční servis dokážeme zprostředkovat. Většinu náhradních dílů totiž mají sami výrobci. Pokud to jsme schopni vyřešit bez Vás, objednáme díl a pošleme ho na Vaši adresu od výrobce. 

V případě, že se jedná o pozáruční servis, jsme schopni to zprostředkovat za Vás, ale ne vždy tak výhodně, jako je to přímo u výrobce. V tomto případě Vás odkážeme na příslušného výrobce s postupem, aby náhradní díly byly pro výhodnější. 

Nemohu dohledat fakturu za zboží, případně potřebuji změnit údaje ve faktuře.

Fakturace je něco mezi nebem a zemí a rozumí ji pouze ti, kteří ji dělají. Kontaktujte prosím naši Vedoucí účetní oddělení paní Buchtovou v kontaktech: 

Kontakty

Pokud jste nedohledali fakturu, stačí nám napsat na fakturace@milpe.cz 

Vybral/a jsem špatně produkt, ale je po 14ti denní lhůtě pro vrácení. Mohu nějak zboží vrátit/vyměnit?

14 dní je zákonem určená lhůta, kterou musíme dodržet. Chybovat je ale lidské a proto chápeme, že se může změnit při stavbě mnoho věcí. Pokud se jedná o skladový produkt, který jsme schopni dále nabídnout jinému zákazníkovi, kontaktuje nás na info@milpe.cz s fotografií a číslem objednávky, nebo vyplňte náš formulář RETINO. 

Pokud to bude možné, zboží Vám vrátíme bez poplatku i po této lhůtě. Pokud jste již zboží rozbalili a lhůta uplynula, můžeme Vám naúčtovat pouze znovu zabalení a i tak Vám zboží vrátíme. Spokojenost zákazníka, to je to, na čem nám záleží!

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Kontaktujte nás na chatu v pravém dolním rohu nebo nám napište na info@milpe.cz