Momentálně je problém ve výrobě u protipožárních schodů FAKRO a předokenními roletami VELUX. U těchto produktů může být dodací doba prodloužena. Děkujeme za pochopení.

Jak vrátit/reklamovat zboží?


Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání a zboží vrácíte nebo reklamujete. Abychom Vám tuto nepříjemnost co nejvíce ulehčili, připravili jsme pro Vás jednoduchý formulář Retino. Nezabere Vám to více něž 5 minut. 

 

 

 

 

UPOZORNĚNÍ: Pokud nevidíte pole pro vložení emailu, pravděpodobně používáte prohlížeč Internet Explorer 8. Prosíme, použijte jiný prohlížeč nebo nás kontaktujte telefonicky/emailem 721004004 nebo info@milpe.cz.

 

Zboží poškozeno při přepravě:

Velkou část objednávek zasíláme různými dopravními společnostmi, kde dochází k poškození. Postup pro reklamaci je následující. 

  1. Pokud Vám přijelo zboží s již viditelně poškozeným obsahem, zboží nepřebírejte. Vyhneme se tak složitým procesům.
  2. Skryté nebo na první pohled neviditelné poškození při přepravě se hlásí do 2 pracovních dní. Základem je nafotit zásilku s přepravním obalem a přepravním štítkem, poté také foto poškození zboží. 
  3. Vyplňte reklamaci standardně přes přiložené pole "Zde zadejte svůj email" s fotodokumentací. 
  4. Jestli byla poškozena zásilka u České pošty, zde bohužel nemůžeme reklamační protokol vyřídit za Vás, ale pomůžeme Vám již s předvyplněným formulářem, který je potřeba podat na příslušnou poštu. 
  5. Reklamaci si již s ČP vyřešíme, stačí nám proto poslat potvrzený reklamační protokol a domluvíme se na zaslání nového výrobku. Nemusíte čekat, než se k reklamaci vyjádří dopravce.  
  6. Poškozenou zásilku prosím uschovejte, vyzvedne si ji dopravce případně náš ridič (není-li zboží nenávrátně poškozeno, to Vám sdělí náš reklamační technik) 

 

Formulář České pošty ke stažení zde: 

formular-reklamace_cp

 

 

Přílohy

1. Formulář k odstoupení od smlouvy

New_MILPE_Formular_odstoupeni_od_smlouvy_16_09_30_1

2. Reklamační řád

Reklamacni_rad

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení