Jak vrátit/reklamovat zboží?
Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání a zboží vrácíte nebo reklamujete. Abychom Vám tuto nepříjemnost co nejvíce ulehčili, připravili jsme pro Vás jednoduchý formulář Retino. Nezabere Vám to více něž 5 minut.
UPOZORNĚNÍ: Pokud nevidíte pole pro vložení emailu, pravděpodobně používáte prohlížeč Internet Explorer 8. Prosíme, použijte jiný prohlížeč nebo nás kontaktujte telefonicky/emailem 721004004 nebo info@milpe.cz.
Zboží poškozeno při přepravě:
Velkou část objednávek zasíláme různými dopravními společnostmi, kde dochází k poškození. Postup pro reklamaci je následující.
- Pokud Vám přijelo zboží s již viditelně poškozeným obsahem, zboží nepřebírejte. Vyhneme se tak složitým procesům.
- Skryté nebo na první pohled neviditelné poškození při přepravě se hlásí do 2 pracovních dní. Základem je nafotit zásilku s přepravním obalem a přepravním štítkem, poté také foto poškození zboží.
- Vyplňte reklamaci standardně přes přiložené pole "Zde zadejte svůj email" s fotodokumentací.
- Jestli byla poškozena zásilka u České pošty, zde bohužel nemůžeme reklamační protokol vyřídit za Vás, ale pomůžeme Vám již s předvyplněným formulářem, který je potřeba podat na příslušnou poštu.
- Reklamaci si již s ČP vyřešíme, stačí nám proto poslat potvrzený reklamační protokol a domluvíme se na zaslání nového výrobku. Nemusíte čekat, než se k reklamaci vyjádří dopravce.
- Poškozenou zásilku prosím uschovejte, vyzvedne si ji dopravce případně náš ridič (není-li zboží nenávrátně poškozeno, to Vám sdělí náš reklamační technik)
Přílohy ke stažení:
Formulář odstoupení od smlouvy