Jak vrátit/reklamovat zboží?


Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání a zboží vrácíte nebo reklamujete. Abychom Vám tuto nepříjemnost co nejvíce ulehčili, připravili jsme pro Vás jednoduchý formulář Retino. Nezabere Vám to více něž 5 minut. 

 

 

 

 

UPOZORNĚNÍ: Pokud nevidíte pole pro vložení emailu, pravděpodobně používáte prohlížeč Internet Explorer 8. Prosíme, použijte jiný prohlížeč nebo nás kontaktujte telefonicky/emailem 721004004 nebo info@milpe.cz.

 

Zboží poškozeno při přepravě:

Velkou část objednávek zasíláme různými dopravními společnostmi, kde dochází k poškození. Postup pro reklamaci je následující. 

  1. Pokud Vám přijelo zboží s již viditelně poškozeným obsahem, zboží nepřebírejte. Vyhneme se tak složitým procesům.
  2. Skryté nebo na první pohled neviditelné poškození při přepravě se hlásí do 2 pracovních dní. Základem je nafotit zásilku s přepravním obalem a přepravním štítkem, poté také foto poškození zboží. 
  3. Vyplňte reklamaci standardně přes přiložené pole "Zde zadejte svůj email" s fotodokumentací. 
  4. Jestli byla poškozena zásilka u České pošty, zde bohužel nemůžeme reklamační protokol vyřídit za Vás, ale pomůžeme Vám již s předvyplněným formulářem, který je potřeba podat na příslušnou poštu. 
  5. Reklamaci si již s ČP vyřešíme, stačí nám proto poslat potvrzený reklamační protokol a domluvíme se na zaslání nového výrobku. Nemusíte čekat, než se k reklamaci vyjádří dopravce.  
  6. Poškozenou zásilku prosím uschovejte, vyzvedne si ji dopravce případně náš ridič (není-li zboží nenávrátně poškozeno, to Vám sdělí náš reklamační technik) 

 

Přílohy ke stažení: 

Formulář odstoupení od smlouvy

 

Reklamační řád